Bibliografia
BISQUERRA. R., PÉREZ.N. (2012) Importància i necessitat de l’educació a la infància i l’adolescència. Recuperat de: https://agora.xtec.cat/inseugenixammar/moodle/pluginfile.php/2156/mod_resource/content/1/Article_BIsquerra.pdf
MATSAL. N. (2006) Activitats per treballar emocions. Recuperat de: https://projectes.escoltesiguies.cat/imatges/pujades/files/1_activitats_emocions.pdf
SÁNCHEZ.J. (2003). ¿Cómo podemos estimular la creatividad de nuestros hijos en el hogar?. Recuperat de:https://es.slideshare.net/kol-segura/cmo-estimular-la-creatividad-en-los-nios
NÚÑEZ.P. (S.D). Enseñar a pensar, el pensamiento crítico de los niños. Recuperat de:https://www.hacerfamilia.com/educacion/noticia-ensenar-pensar-pensamiento-critico-ninos-20141212065933.html
(S.N) (S.D) Creatividad. Recuperat de: https://emprenderesposible.org/creatividad
(S.N) (2010) La importancia del dibujo infantil. Recuperat de:https://dibujoinfantil5.wordpress.com/2010/10/20/la-importancia-del-dibujo-infantil/
CORDONADO.P (2013). El dibujo infantil. La importancia y fases de los garabatos. Recuperat de: https://www.naturarla.es/el-dibujo-infantil-la-importancia-y-fases-de-los-garabatos
(S.N) (2016) El dibujo infantil. Recuperat de: https://psicodiagnosis.es/areaespecializada/instrumentosdeevaluacion/eldibujoinfantilysusignificadopsicologico/index.php
(S.N) (S.D) Metodología activa. Recuperat de: https://www.upc.edu.pe/servicios/calidad-educativa/informacion-general/area-de-innovacion-y-curriculo/metodologia-activa
ÁLVAREZ. I. (2015) Tema1. Desenvolupament psicològic. Marc conceptual i metodològic. Recuperat de: https://aules.uab.cat/2015-16/pluginfile.php/84189/mod_resource/content/6/1.1_Marc_conceptual_set_25_2015.pdf
ÁLVAREZ. I. (2015) Perspectives psicològiques de l’educació. Enfocament del desenvolupament. Recuperat de: https://aules.uab.cat/2015-16/pluginfile.php/97579/mod_resource/content/1/1.2_Perspectives_teoriques_Desenvolupament_09_0ctub_15.pdf
ÁLVAREZ. I. (2015) Tema 2. El desenvolupament psicomotor. Recuperat de: https://aules.uab.cat/2015-16/pluginfile.php/99614/mod_resource/content/1/2.1_Psicomotrocitat_16_octubre_2015.pdf
ÁLVAREZ. I. (2015) Práctica Análisis Dibujos Infantiles. Recuperat de: https://aules.uab.cat/2015-16/pluginfile.php/99618/mod_resource/content/1/Taller_Gesto_grafic_octubre_.pdf
ÁLVAREZ. I. (2015) Desarrollo cognitico en la edad escolar. Recuperat de: https://aules.uab.cat/2015-16/pluginfile.php/84220/mod_resource/content/8/3.1_Desarrollo_cognitivo_oct_2015.pdf
ÁLVAREZ. I. (2015) Tema3. El desenvolupament cognitiu i lingüístic. Recuperat de: https://aules.uab.cat/2015-16/pluginfile.php/84222/mod_resource/content/3/3.2.Des_%20Cognitiu_Llenguatge_Nov_15.pdf
ÁLVAREZ. I. (2015) Tema4. Desenvolupament socioemocional. Recuperat de: https://aules.uab.cat/2015-16/pluginfile.php/110747/mod_resource/content/2/4.1_Introduccio_Desenvolupament_socioafectiu_2015_cv.pdf
ÁLVAREZ. I. (2015) Tema 4. Desenvolupament emocional dels escolars Recuperat de: https://aules.uab.cat/2015-16/pluginfile.php/112771/mod_resource/content/1/4.2.%20Desenvolupament%20i%20regulaci%C3%B3-Emocions_Ampliacio.pdf
SILVESTRE. N., SOLE. Mª R. (1998) Psicologia evolutiva. Infancia, pre adolescencia. Barcelona: Ediciones Ceac.
FONTA.E., SIMÓN. J. (1997) La grafoanàlisi. El dibuix i l’escriptura. Barcelona: Edicions Raima.